Včely jako koníček


Novinky

15.12.2009 21:15

Tak jsem tady zpět po dlouhé odmlce. Vyprovokoval mě opět Standa Lukeš, který mě vyprovokoval i k tomuto koníčku. Bohužel, nestíhám se stránkám věnovat, tak jen trochu z okolí naší organizace.

Během léta se řešila nákaza morem včelího plodu. K tomuto datu je pásmo z měsíce května mnohonásobně rozšířeno, postižené obce a jejich okolí jsou z Budilov, Vlachovo Březí, Včelná u Vimperka, Česticko... Kolo je opravdu hrozivé. Veterina již začala podnikat rázné kroky - upřímnou soustrast všem postiženým včelařům.

Ve Čkyňském spolku se připravuje razantní změna ve vedení, právě z důvodu selhání při řešení opatření proti šíření nákazy. Snad tuto větu nebude číst nikdo z nich - asi by mě ukamenovali, ale je to zkrátka tak.

 

Chtěl bych přes zimu vložit další kus životopisu a nějaké fotky, snad mi to čas dovolí.

—————

Zpět